Kære Kids deltagere
Året er ved at være gået og vi har kun to træninger tilbage, d. 12 og d. 19 december.
Vi holder afslutning lørdag d. 19 december hvor vi uddeler diplomer og medaljer til alle børn.
På grund af Corona skal vi have tilmelding fra forældrene også.
Vi kan eventuelt lave et område for forældre som gerne vil se overrækkelsen af diplomerne og medaljerne.
Det vil sige at jeg skal have besked om hvilke forældre der ønsker at træne med og hvem der gerne vil se overrækkelsen.
Tilmelding senest onsdag d. 16 december.
De bedste hilsner
Brian

De fantastiske børn havde veste på til dagens træning og blev stillet op på to rækker over for hinanden.
Det var meget uvant for de fleste.
Fastastisk var det at se dem komme igennem dagens øvelser som både bestod af selvforsvar og spark på veste.
Vi er stolte af vores elever og deres forældre som også fik prøvet kræfter med nogen på deres egen størrelse.
De bedste hilsner
Trænerne på kids holdet
Michael og Brian

Ohøj folkens

Aftenens sene træning aflyses, da der ikke er nogle tilmeldinger.
Der er nu 2 ledige pladser på det tidlige hold, som starter kl. 18.00

God aften til alle

Bedste hilsner/ Anders 🇰🇷👊🏻🇰🇷

Ohøj folkens

Der er pt ingen tilmeldinger til aftens sene træning og fortsat 3 ledige pladser på den tidlige træning.

Hvis der ikke kommer tilmeldinger til den sene træning senest kl 16.30 aflyses denne.

God træning til jer, der har tilmeldt jer og god aften til alle jer andre!

Bedste hilsner/ Anders 🇰🇷👊🏻🇰🇷