God aften alle sammen.
Seneste udmelding ang. Covid-19 har desværre konsekvenser for vores træning.
Vi afventer en udmelding fra vores forbund.
Bestyrelsen arbejder allrede på en udmelding og trænerne er inddraget i processen.
Herefter bliver der mulighed for at medlemmerne kan give feedback.
Det kommer til at berører os alle men vi arbejder på at lave bedst mulig løsning for alle.
/Brian

Så blev det endelig fredag og selvom det blev en dag med kedelige nyheder, så venter der en fantastisk kids træning i morgen.
Ved den mindste sygdom så bliv hjemme.
Ved mistanke om nærkontakt med en som muligvis er smittet med Covid-19 så bliv hjemme.
Det er vigtigt vi passer på hinanden så vi kan fortsætte træningen og holde klubben åben.
Håber vi ses i morgen.
De bedste weekends hilsner
Brian

Træningen I morgen onsdag er opdelt.
/Brian

Fantastisk træning i går hvor Rune underviste.
Eleverne fik lov til at prøve kræfter med 3 flyvende spark i luften.
/Brian