God søndag derude
Genåbning venter forude og så snart vi har modtaget retningslinjerne samles bestyrelsen og trænerne.
Så vi beder jer have lidt tålmodighed lidt endnu.
De bedste hilsner og på snarligt gensyn.
Brian Jørgensen

Næste Taekwondo løb er planlagt og afholdes den 18. Marts 🇰🇷👊🏻🇩🇰

Træningen er oprettet som en begivenhed i fb-gruppen “Vordingborg Taekwondo Fri Snak”, hvor du også kan tilmelde dig”.

Vi glæder os til at se jer 👍🏻🥋☀️

God weekend/ trænergruppen

Så er første træning efter genåbningen afviklet. Super stærkt fremmøde og god energi 👍🏻
På negativsiden kommer pænt dårlig sigtbarhed i form af tåge og mørke 😵

Men det var fedt at se jer alle og dejligt at få gang i kroppen. Vi gentager succesen og indkalder til en ny træningen på fri snak‼️

Ses 🇰🇷👊🏻🇩🇰

Kære Kids deltagere
Selvom der er åbnet op for udendørs træning, er restriktionerne af sådan en karakter, at det ikke giver mening, at vi starter op endnu.
Hold vejret lidt endnu.
De bedste hilsner
Brian